www.horecainnovatiegroep.nl maakt gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.

Adventys

Kies inductie voor meer rendement!

INNOVATIE, EFFICIËNTIE, INDUCTIE 

Adventys is de Franse producent van inductietechnologie, gevestigd in de Bourgogne. In een tijdperk waarin gas steeds meer verdwijnt, is inductie het antwoord. Bij inductie worden gerechten door middel van elektriciteit bereid. Een snelle, maar vooral ook veilige en effi ciënte optie. Met inductie wordt bespaard op energie, tijd en kosten, waarbij meer fl exibiliteit en precisie van bereidingen ontstaat. Bij Adventys staan innovatie, integratie, en internationaal centraal als kernwaarden. 

INNOVATIE 

De inductietechnologie is veruit de meest innovatieve manier van bereiden. Sneller, milieubewuster, schoner en effi ciënter. Adventys gelooft in Continuous Improvement: het voortdurend verbeteren en aanpassen van apparatuur, zodat het altijd overeenkomt met, en werkt volgens, de laatste technologie. Hierdoor worden jaarlijks nieuwe apparaten en oplossingen uitgebracht, door slimme en innovatieve technologieën toe te passen. 

INTEGRATIE 

De productie van het complete assortiment van Adventys ligt in eigen beheer in de fabriek in Frankrijk: van een eigen werkplaats waar de metaalbewerking wordt uitgevoerd tot aan de assemblage, waar de inductiespoelen worden vervaardigd en het verlijmingsproces wordt ingezet. Om zo uiteindelijk een compleet totaalproduct te kunnen leveren. Vanwege het grote voorraadbeheer in eigen magazijn, garandeert Adventys een snelle levering. 
 
INTERNATIONAAL

 De collectie van Adventys is wereldwijd verkrijgbaar. Een groot gedeelte van de export gaat naar Azië en Amerika, maar ook in Australië is Adventys te vinden. Vanaf 2020 is Adventys ook in de Benelux te koop via Horeca Innovatie Groep. Elke internationale markt is specifi ek en heeft een eigen vraag en behoefte. Daarom vindt Adventys het belangrijk om wereldwijd een breed aanbod te kunnen bieden en ontstaat de groei ook vanuit de verschillende behoeften van landen.